תהליך ייחודי לבעלי ובעלות עסקים, לשינוי תפיסת השיווק והמכירות, המשלב כלים מעולם האימון, הפסיכולוגיה וסטוריטלינג. עולם העבודה משתנה בקצב גבוה, הצורך של האנשים שיראו ויקשיבו להם כבר קיים ואפילו מתעצם.
היכולת של בעל העסק לייצר גמישות מחשבתית, תוך פיתוח חשיבה יצירתית וחיבור ללקוח הוא האתגר האמיתי. מכאן חשיבות השיווק והשיח האותנטי.
תהליך ייחודי לבעלי ובעלות עסקים, לשינוי תפיסת השיווק והמכירות, המשלב כלים מעולם האימון, הפסיכולוגיה וסטוריטלינג. עולם העבודה משתנה בקצב גבוה, הצורך של האנשים שיראו ויקשיבו להם כבר קיים ואפילו מתעצם.
היכולת של בעל העסק לייצר גמישות מחשבתית, תוך פיתוח חשיבה יצירתית וחיבור ללקוח הוא האתגר האמיתי. מכאן חשיבות השיווק והשיח האותנטי.
שיווק ומכירות הן החמצן של העסק. עצמאים רבים מתמודדים עם הקושי לחשוף את עצמם ברשת, להביא לידי ביטוי באותנטיות את עולם הערכים שלהם, מרגישים מבולבלים מול התחרותיות האינסופית והאתגר להצליח להעביר את המסרים בדרך מקצועית אך מרתקת ומסקרנת המאפשרת לבדל את עצמם ולהעביר את הערך שלהם בו זמנית ומתוך כך חווים את הפער המתסכל בין הרצון לעבוד עם כמה שיותר אנשים מדויקים לבין כמות הפניות המתאימות שמגיעות.
מצד שני עד שכבר כן מגיעות פניות, עסקאות קמות ונופלות הרבה פעמים כי שיחות המכירה לא מדויקות. בעלי עסקים שמדברים עם לקוחות פוטנציאליים כשהשיחות ארוכות ופעמים רבות גם מתישות, הן יוצרות שחיקה לאורך זמן, כשהדבר משליך באופן ישיר על אחוזי הסגירה הנמוכים ובזבוז של משאבים.
רבים חווים את התחושה המתסכלת שמופיעה כאשר הם מבינים שבזבזו זמן על עוד שיחה או פגישה שלא התקדמה לשום מקום, אחרי שהשקיעו מאמץ רב. כשלומדים לשנות תפיסה ולמכור מתוך רצון לעזור, זה מאפשר להתחבר לאדם שפנה להעביר מסרים מדויקים עבורו ובכך ליצור חיבור לטווח רחוק.
שיווק ומכירות הן החמצן של העסק. עצמאים רבים מתמודדים עם הקושי לחשוף את עצמם ברשת, להביא לידי ביטוי באותנטיות את עולם הערכים שלהם, מרגישים מבולבלים מול התחרותיות האינסופית והאתגר להצליח להעביר את המסרים בדרך מקצועית אך מרתקת ומסקרנת המאפשרת לבדל את עצמם ולהעביר את הערך שלהם בו זמנית ומתוך כך חווים את הפער המתסכל בין הרצון לעבוד עם כמה שיותר אנשים מדויקים לבין כמות הפניות המתאימות שמגיעות.
מצד שני עד שכבר כן מגיעות פניות, עסקאות קמות ונופלות הרבה פעמים כי שיחות המכירה לא מדויקות. בעלי עסקים שמדברים עם לקוחות פוטנציאליים כשהשיחות ארוכות ופעמים רבות גם מתישות, הן יוצרות שחיקה לאורך זמן, כשהדבר משליך באופן ישיר על אחוזי הסגירה הנמוכים ובזבוז של משאבים.
רבים חווים את התחושה המתסכלת שמופיעה כאשר הם מבינים שבזבזו זמן על עוד שיחה או פגישה שלא התקדמה לשום מקום, אחרי שהשקיעו מאמץ רב. כשלומדים לשנות תפיסה ולמכור מתוך רצון לעזור, זה מאפשר להתחבר לאדם שפנה להעביר מסרים מדויקים עבורו ובכך ליצור חיבור לטווח רחוק.
בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה זמן ומאמץ בללמוד קורסים, טכניקות ושיטות לגיוס לקוחות לפעמים גם מתאמנים בעבודה מנטלית כדי לפתח מיינדסט חזק, אך כל אלו לא מספיקים אם אין התנסות מעשית, פרקטית, כזו שמאפשרת לפתח את הסט כלים החדש והיכולת לחצות מחסומים, להתחבר לתחושת הביטחון, יחד עם הידע הנרכש.
לעומת זאת כאשר הלקוח לא מבין מה יצא לו מזה הוא פשוט ימשיך לחפש ולעשות סקר שוק ויתקדם עם בעל מקצוע אחר שלפעמים גם נותן פחות ערך, רק כי ידע לשווק ולמכור טוב יותר. אולי יש לך את התחושה שהכל "תקוע" ולא יציב בחיים, אולי ניסית כל כך הרבה פעולות לקדם את עצמך ואת העסק שלך, אולי כבר עברת כל כך הרבה תהליכים קורסים והכשרות ויש בך את החשש שגם הפעם זה לא יעבוד אני רוצה להגיד לך שזה בסדר, הכל מדויק וכל מה שהיה עד עכשיו כנראה הוביל אותך לרגע הזה.
בעזרת טכניקות ייחודיות, יכולות הקשבה וניתוח מעמיק, אני אלווה אותך יד ביד כדי להתחבר לתחושת הביטחון להתקדם לנתיב שבחרת. אני רוצה להראות לך שלב אחרי שלב איך לבנות את התוכן שלך בצורה שתהיה הכי מתאימה לך, איך להוביל את הקהל שלך ברשת בהדרכות או בתהליכי מכירה, לגרום לו להיות סקרן ולרצות לשמוע עוד ממה שיש לך להציע.
התהליך בנוי מ-4 מפגשים בני שעה וחצי וליווי בין לבין. או מפגישות לפי הצורך בהתאמה לבעל העסק, למה שיעלה בשיחת ההיכרות ובתהליך העבודה המשותף.
לעומת זאת כאשר הלקוח לא מבין מה יצא לו מזה הוא פשוט ימשיך לחפש ולעשות סקר שוק ויתקדם עם בעל מקצוע אחר שלפעמים גם נותן פחות ערך, רק כי ידע לשווק ולמכור טוב יותר. אולי יש לך את התחושה שהכל "תקוע" ולא יציב בחיים, אולי ניסית כל כך הרבה פעולות לקדם את עצמך ואת העסק שלך, אולי כבר עברת כל כך הרבה תהליכים קורסים והכשרות ויש בך את החשש שגם הפעם זה לא יעבוד אני רוצה להגיד לך שזה בסדר, הכל מדויק וכל מה שהיה עד עכשיו כנראה הוביל אותך לרגע הזה.
בעזרת טכניקות ייחודיות, יכולות הקשבה וניתוח מעמיק, אני אלווה אותך יד ביד כדי להתחבר לתחושת הביטחון להתקדם לנתיב שבחרת. אני רוצה להראות לך שלב אחרי שלב איך לבנות את התוכן שלך בצורה שתהיה הכי מתאימה לך, איך להוביל את הקהל שלך ברשת בהדרכות או בתהליכי מכירה, לגרום לו להיות סקרן ולרצות לשמוע עוד ממה שיש לך להציע.