למה חשוב ללמוד למכור?

כדי לייצר שיפור ושדרוג היכולות האישיות של אנשי עסקים, אנשי מכירות, עובדים ומנהלים דרך פיתוח מיומנויות אישיות ותקשורתיות להשגת תוצאות, התפתחות אישית, שדרוג יכולות, צמיחה ושגשוג.
החזון שלנו לעזור לכם לקדם תהליכים ולראות את התוצאות בשטח .
לעזור לאנשים להתמודד עם האתגרים הקיימים בתוכם אשר מונעים מהם לקדם תהליכי מכירה ובכך ללמוד דרכי תקשורת לקידום מסרים והצלחה ברמה העסקית.
למנוע שחיקה טבעית שקיימת אצל רוב רובם של אנשי המכירות ולעורר מחדש את המוטיבציה לעשייה מהמקום האישי של כל אחד. 

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם...

קורס מכירות בסיסי

מעניק כלים פרקטיים למכור בביטחון, לעמוד במחירים שקבעתם ולהצליח לקדם עסקאות. מונע שחיקה טבעית שקיימת אצל אנשי מכירות ומעורר את המוטבציה לעשייה. התוצאות מתחילות מיד לאחר המפגש הראשון, אנשים מתחברים לעצמם ומגשימים מטרות שרצו במשך שנים. מתחילים להשתמש בשטח בכלים ותבניות שיחה, לקידום מטרות בכל שיחה והתמודדות עם התנגדויות. ויש כאלו שבאופן מידי מגיעים למקורות העוצמה שלהם ומוכרים באופן שמפתיע אפילו אותם. התוצאות המיידיות הם הגדלת מכירות והגדלת יעילות העסק והעובדים.

מה תעשו בקורס?

  1. הבנת המהות של מכירות.
  2. הבנה מה חוסם אותנו בתהליכי המכירה.
  3. זיהוי צורכי הלקוח.
  4. מודל כוכב – הכרה ותרגול.
  5. הצגה עצמית.
  6. טכניקת התשאול השקוף ואיתור צרכי הלקוח.
  7. התאמת המסר המכירתי ללקוח.
  8. מיומנויות העברת המסר והצגת תועלות.
  9. טיפול בהתנגדויות – רכישת טכניקות ותרגול מעשי
  10. טכניקות סגירה, הגדלת עסקה וחיזוק מכירה
  11. הכרת סוגי הלקוחות לפי מודל סגנונות תקשורת.
  12. שימור לקוחות וחווית לקוח.

למי הקורס מתאים?

  • לעסקים וחברות שחשוב להם לייצר שפה אחידה של המוצר, השירות והערך שמעניקים.
  • לעסקים וחברות שרוצים ליצור מיקוד נכון בכל תהליך מכירה עם כל אדם וייעל את זמן ההתקשרות עם כל לקוח חדש.
  • העלאת אחוזי הסגירה בפגישה עם הלקוח.
  • הכנת שיטת מכירות מדויקת וברורה לאנשי המכירות.
  • לעסקים וחברות שמבינים שכדאי למנוע שחיקה אצל אנשי המכירות חשוב לתת כלים פרקטיים וסביבת אימון אפקטיבית ללמידה חדשה והטמעה.

המפגשים בנויים מ:

  1. תודעה, גישה, state of mind – הבנה מה משפיע באמת על תהליכי המכירה ואיך משחררים תפיסות מגבילות שעוזרות לנו לייצר הרבה יותר עשייה וכסף.
  2. מיתוג אישי וסטוריטלינג כחלק מתהליך מכירה משמעותי שמשפיע על הביטחון גם של הקונה וגם של המוכר, בניית תהליך הובלה משמעותי ומסקרן.
  3. העברת מסרים בהתנגדויות לימוד תבניות שיחה מקדמות ויעילות.
  4. סוגי לקוחות, יצירת שפה מקדמת עם כל אדם.
  5. למידה ויישום בזכות ההבנה מהי הדרך שבה כל סגנון מקשיב, מתנהג ומקבל החלטות.
תקשורת בין אישית

קורסים מתקדמים במגוון התמחויות:

  • תיאום פגישות
  • שימור וחווית לקוח
  • התנגדויות
  • תקשורת
  • משא ומתן
  • מודעות אישית והעצמה
  • קורסי מנהלים
  • השרכת שימור וחווית העובד
  • סדנת האומץ להוביל
  • הדרכת אומנות התקשורת והנעת עובדים
  • מנהלים בעולם החדש
  • ניהול ופיקוח עובדים מעוצמה ולא משליטה
 

תכני הקורס מגוונים ובהתאם לצרכי הארגון

הירשמו לקבלת פרטים נוספים:

קצת עליי

אולגה למברג, מאמנת אנשים להגשמה עסקית. חיה ונושמת מכירות כבר למעלה מ-16 שנה. ביניהן עסקתי כמדריכת מכירות בבית השקעות מהמובילים בארץ, הובלתי עסקים של נשים לקידום אישי ועסקי שיתופי פעולה והעצמה. האהבה הגדולה שלי לתחום ולאנשים הביאה אותי לרצות לעזור לאנשים להרים את העסק שלהם. ולכן החלטתי להתמקד בבעלי עסקים שרוצים לדעת למכור בגדול.

מה אומרים עליי

מוזמנים ליצור איתי קשר בוואטאפ או בשיחה בכל שאלה

רוצים לקבל תכנים מקצועים ללא עלות למייל?

הרשמו כאן ונהיה בקשר