הבלוג

למה כשהבורסה יורדת המשקיעים מחייכים?
לאיזה תקופה המשקיעים תמיד מחכים?לתקופה בה הבורסה יורדת. כיוון שפוטנציאל הרווח ביחס למחיר הוא גבוה וכך מקבלים תשואה גבוהה יותר להשקעה. עכשיו אנחנו בתקופה של

עד כמה אתם רוצים עסק מצליח?
מגיעים אליי לא מעט אנשים שרוצים להצליח בעסק שלהם.אחת השאלות שאני שואלת, מה אתה עושה בשביל זה? דוגמא לאחת השיחות שהתנהלה עם בעל עסק שרוצה

איך החסרונות שלכם הם אלו שיקדמו אתכם?
אני עדיין זוכרת את הדייט הזה לפני יותר מ-8 שנים. הדייט הלכאורה מושלם. בחור צעיר, נמרץ, בעל עסק, אסף אותי מהבית, הזמין מקומות במסעדה טובה, בחר לנו

כאב התשלום
יש כל כך הרבה דברים שאנחנו רוצים שיהיו בחיינו.וזה לא סתם, בכל סיטואציה שאנחנו נמצאים משדרים לנו למוח אלפי פרסומות בלי שבכלל נבחין בכך.אז איך

איך הגישה של “לא למכור” היא הגישה שתמכור הכי הרבה?
יש גישה שאני ממליצה לעבוד איתה בכנסים/מפגשים/מול לקוחות ואני קוראת לה – “לא למכור”, מוזר שזה מגיע ממני שאני מנטורית מכירות, אך זו הדרך שאני

אחת ולתמיד: איך עונים לשאלה ״מה אתם עושים בחיים?״
לא פעם אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים לעתים קרובות בשיחות טלפון, בפגישות במפגשי נטוורקינג או במפגש אקראי עם השאלה – “מה אתה עושה בחיים?” אני

פסיכולוגיות קטנות מאחורי מכירות
איך קרה שרק נכנסתי לחנות לקנות עטים ודפדפות, ובפועל מלאתי עגלה שלמה? מקניה של 20ש”ח, לקניה של 200ש”ח? קניות לא מתוכננות מכירים את הקניות האלו?

למה TMI יכול להיות ממש הרסני לעסק שלך?
לפני כמה שנים עבדתי במוקד טלפוני, ובמקרים שלא הייתי סוגרת, שאל אותי המנהל למה לא קבעתם פגישה? מה היה בשיחה? הייתי כל כך מתוסכלת מחוסר

חשיבת ״מוכר״ לעומת חשיבת ״קונה״ ואיך לנצל את זה בכל סיטואציה בחיים?
הרבה חושבים שמכירות זה רק לאנשי מכירות. אני שומעת לא פעם את הסיפור “אני לא יודע למכור”, “אני לא טוב בזה”, “אני לא דברן גדול”,

אמרו לכם את המשפט ״יקר לי״ /״אני אחשוב על זה”/ ״תשלחו לי את זה במייל?״ כך יוצאים מהברוך הזה
מי לא מכיר את הסיטואציה בה מדברים עם לקוח, השיחה זורמת מעולה, מלאה בשיתוף, בהסבר על מה יקבל, הלקוח נפתח איתכם ואתם בטוחים שאתם יוצאים

וידוא הבנה: איך 30 שניות הקשבה יכולות לחסוך לכם אלפי שקלים וכאבי ראש בהמשך?
אם תחפשו את המילה הקשבה בגוגל סביר שתמצאו אלפי כתבות ומאמרים בנושא, ועדיין הרבה מאוד אנשים לוקים בחסר במיומנות הזו. הסיבה המרכזית היא – זה

הם לא מעצבנים, הם פשוט שונים מכם: הכירו את ארבעת סוגי הלקוחות הנפוצים
כמה פעמים קורה שאנחנו חושבים שלא מבינים אותנו או שמי שמולנו בחיים לא יצליח להבין למה אנחנו מתכוונים?או למשל שאנחנו מנסים להגיד משהו והצד השני